Tuesday 19 November 2013

Kg Baru Wisma Awal menjadi kenangan abadi.... 18/11/2013

Asalamualaikum semua membe...setelah sekian lama x pegang laptop ni barulah arini terasa nak tulis something...Maybe semua x tahu yg saya ni berasal dari Kg Baru KL...sememang nya meriah dgn pelbagai gerai makanan yg best utk kita makan...nak western ada nak minang ada,nak tomyam ada,nak nasi pecal ayam lele ada,Nasi lemak Antarabangsa,Nasi lemak Pak Haji Hassan depan Dewan Bandaraya memang terbaik...kalau dulu saya duduk di Jalan Khatib Koyan pastu pindah kat Raja Muda di Apartment Wisma Awal..pelbagai cerita manis,sedih ,happy diantara yg pernah dtg ke rumah saya masatu mesti mengamit kenangan..Ramai membe artis saya pun pernah berkunjung diantara nya Yassin senario,Acappan,Abg Ism aliff,Shamrin fotograf,Yusmal,Joebot,Nico,Dino,Affa,Jeff Atoz ,Lan Atoz,Chap Atoz,Ajai dan ramai lagi. Skrg tiba lah masa nya yg saya paling sedih sekali...

Tiba masa untuk berpisah tetapi akan tetap tersemat dihati Wisma Awal
Selamat Tinggal Wisma Awal

0 comments:

Post a Comment